Tantetil Rietjesbeker dus jij hebt normaal gesproken een naaisetje en pleisters mee? Ben wel benieuwd wat je nog meer allemaal mee hebt.
[verwijderd] Tantetil Ik ook hoor, en een neusspray (verslaafd), tandenstokertjes, een kleine deo en een blistex. Extra haarelastiekjes en speldjes en handcreme. Allemaal in een compact klein toilettasje. Collega's komen ook altijd naar mij toe als ze wat nodig hebben.
Rietjesbeker Tantetil halve apotheek, haarborstel, portemonnee, telefoon, bankpaslezer, boek, minimaal 40 bonnetjes, handencreme... Ik ben een wandelend vrouwentasclichee
Ysabella [verwijderd] ik dacht dat wij zouden stoppen met de neusspray?๐ Ik ben nog steeds gestopt en nog steeds verkouden. ๐ค
Vulpen Rietjesbeker Maar hoezo past dat in je tas dan?๐ Ik zie de meeste vrouwen helemaal niet met een enorme Eastpak lopen (wat ik doe ๐), terwijl ik helemaal geen verbandtrommel en naaisetje en al die andere dingen die jij noemt bij me draag. Ja, een boek heb ik wel standaard, dat wel ๐
[verwijderd] Ysabella Euhmm.. Jaa.. ๐ณ Maar zonder doe ik geen oog dicht. Ben overigens wel naar 1x per dag sprayen gegaan (voor slapen gaan) en naar 0,5 ml. ๐ Ik wil wel voor de zekerheid een flesje bij me hebben voor het geval ik op mijn werk echt hoofdpijn krijg.
Ysabella [verwijderd] het mag toch ook niet tijdens de zwangerschap? ๐ถ Ik adem nu dus uit mijn mond maar ik weiger die neusspray te gebruiken, behalve over 18 weken bij de bevalling. ๐ Als je een doorverwijzing voor de kno arts vraagt krijg je een speciale spray, niet verslavend maar na een week is je neus weer open. Mijn afspraak staat al. ๐ฌ
Ysabella Hopsatee Ja klopt maar [verwijderd] en ik zijn er verslaafd aan ๐dus wij gebruiken het langer dan een week. De kno arts had tijdens de zwangerschap van N gezegd dat ik het niet mocht gebruiken en dat ik iets anders moest gebruiken.
[verwijderd] Ysabella Mijn verloskundige gaf ook aan dat het gewoon mocht, maar idd maar max 8 dagen.
Ysabella Hopsatee echt? Deze keer is het hier niet ter sprake gekomen omdat ik daarvoor al gestopt was wegens een eventuele zwangerschap. Maar dan is daar opnieuw onderzoek naar gedaan denk ik(?)
Hopsatee Ysabella Ja denk ik ook. Kan natuurlijk. Je mag waarschijnlijk ook weer minder andere dingen (ik hoorde dat je nu geen tonijn uit blik meer mag heb ik me suf aan gegeten ๐)
Meca Ik wil niet meer! 10 dagen overtijd ๐ซ zeekoe in aantocht en al die keuzes die ik moet maken. Ik wil een struisvogel zijn! Kind kom eruit, NU!!
Rietjesbeker Meca ik hoop dat het of vannacht spontaan begint, of dat het strippen snel (direct) effect heeft. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het onderhand wel een beetje zat bent!
Lovely83 Meca ik dacht net aan je, was benieuwd of je al bevallen was. Hopelijk is de kleine er snel!
Meca Toch6 Nee, wil nog steeds thuis bevallen als dat even kan. Strippen zal het eerste zijn, morgen waarschijnlijk.
Torretjeee Meca ik hoop dat strippen net even dat zetje geeft. Ik ben beide keren bevallen over de 42 weken zonder inleiding. Strippen heeft bij mij wel dat laatste zetje gegeven.
[verwijderd] Meca ohhhhh!! Baby kom nouuu!! Je bent allang klaar en af! Buiten de buik is nog leuker dan in! Echt hoor!
Mamabeertje Grrr, ik zit al de hele avond te wachten op een email. Zo kan ik dus helemaal niks. Ik had hier de hele avond voor gereserveerd๐ฌ