6 januari contact opgenomen met miele omdat er onderdelen van mijn stofzuiger stuk zijn via Twitter. De 7e zeiden ze de bestelling in orde te gaan maken, het viel onder de garantie en het zou ongeveer 2 werkdagen duren voor ik het thuis zou hebben. Nou prima, ik hannes nog wel 2 dagen door. Omdat het halverwege de week was hield ik er rekening mee dat het ook na het weekend zou kunnen komen. Eind vorige week toch maar eens gevraagd of er al nieuws was omtrent de bestelling, het is namelijk wachten tot ik mijn stofzuiger helemaal niet meer gebruiken kan omdat de onderdelen echt op knappen staan. Er zou geïnformeerd worden en zodra ze meer zouden weten zouden ze het doorgeven. Net maar gewoon ouderwets gebeld, ik wist dus nog steeds niks en ik wil gewoon weer normaal kunnen stofzuigen zonder bang te zijn dat de boel afbreekt. De order is er dus vandaag pas ingezet? Nu is het weer ongeveer 2 werkdagen afwachten tot het geleverd wordt. We zullen zien....