Bedankt allemaal!
Ja, het was echt heftig. We moesten al flink remmen door de auto voor ons, maar dat ging net goed. Dus dan heb je zo'n mili seconde dat je denkt "pfoee gelukkig!". En precies op dat moment worden we keihard aangereden van achteren.
En wij klapten natuurlijk door op die auto voor ons, dus voor- en achterkant van de auto helemaal total loss.
De schuldige gaf trouwens direct toe dat hij op zijn telefoon zat (hij was notabene aan het checken hoe lang de file ging duren...). Dus wat dat betreft hopelijk geen gedoe qua verzekeringen.
Had nog nooit zo'n ongeluk meegemaakt, ik blijf steeds die klap horen in mijn hoofd. Vond het ook doodeng om gisteren weer in de auto te moeten.
Vooral omdat het onverwachts van achteren gebeurde, ik zag het niet aankomen en dan heb je gewoon geen controle. Dus nu wil ik in de auto steeds achterom kijken of er niet iemand keihard aan komt racen😅
Inmiddels nog een goede check gehad bij de huisarts, het is puur spierpijn en kneuzingen. Had heel anders af kunnen lopen, als je bedenkt dat die man met minimaal 80 op een stilstaande auto klapte...