Liekje81 Ja, nog lulliger: zo’n bergingsvrachtwagen 😬 Hij kon me zeg maar gelijk meenemen (in theorie er kwam uiteraard een andere wagen)Volgens de KLPD had ik allemaal engeltjes op mijn schouder want ik had zelf alleen bebloede benen van al het glas dat van mijn ruiten kwam op mijn blote benen. En spierpijn / ziek dan de periode erna maar dat schijnt normaal te zijn omdat ik blijkbaar mijn lichaam verkrampt had ofzo. Terwijl hij mijn deur/voorkant in reed (hij wilde naar de rechter baan maar daar stond ik in de file terwijl het donker was in mijn donkerblauwe twingo)
En ik ben ook tijdens mijn dertiende autololes van achter aangereden. Ik stond stil op een doorgaande weg om af te slaan en ik keek in mijn binnenspiegel en zag een auto gewoon met 80 naderen. Dus ik zei tegen mijn instructeur kijk! En hij zei: los! Ik alles los en hij rolde ons op de koppeling beetje de berm in waardoor het niet vol erachter op was. Bleek een meisje te zijn die 3 weken daarvoor bij dezelfde rijschool haar rijbewijs had gehaald en een cd aan het wisselen was in haar auto en niet zag dat ik daar stond 😬
(Nou klink ik als een brokkenpiloot maar beide dus niet mij schuld en dit was het ook)
Maar ik herken wat blue zegt. Die klap! Die is zo hard en die blijf je horen voor je gevoel.