Huggybird klinkt inderdaad erg naar en pijnlijk. Wanneer krijgen jullie uitslag van de poliep? Ik hoop dat hij snel wat opknapt en zich beter voelt.

Bob_Ross de laatste keer dat ik haar sprak, ging het heel erg goed. Heel fijn, want dat gun ik haar ook echt. Dat was denk ik al wel in december dat ik haar voor het laatst heb gesproken.

Honkeytonk weet ik eigenlijk niet. Afgelopen donderdag hadden man en ik gesprek bij de therapeut en daar zeiden we beiden dat het op is. En dat voelt verdrietig, maar ook rustig. We hebben afgesproken de volgende 2 weken te gebruiken om er over na te denken en ons de toekomst voor te stellen, maar ik verwacht niet dat er een andere keuze uit zal komen.
      Ik zie er ontzettend tegen op, maar het is al zo lang zo vermoeiend. We snappen elkaar gewoon echt niet meer en de oude pijn is constant zo aanwezig, dat het gewoon pijnlijk is om thuis te zijn.

Femkes ohh jeetje, poeh, ik had niet door dat het zo op was al, en dat het zo pijnlijk is om thuis te zijn, is ook echt heel heftig. Heel veel sterkte. Ik snap dat je er ontzettend tegen op ziet, alles wat komen gaat.

Dikke knuffel. Als je een keer je verhaal kwijt moet, kan en mag altijd he. Wat rust is jou zo gegund.

Femkes 🫂 wat ontzettend naar. Dikke knuffel en veel moed en sterkte voor deze periode.