Manque Tantetil 🙂 Het is aardig aan het opdrogen. Moet nu alle kit vd badkamer eraf halen en opnieuw kitten. 1 wand is al helemaal klaar. Moet nu nog de douchecabine en de wastafels doen en dan alles ontvetten. Wel een hoop gedoe tussen de bedrijven door hoor, want werk en vergaderingen en zorg gaat gewoon door. Maar ik wil het snel af hebben, want ik wil douchen!!!
Tantetil Manque doen jullie dat allemaal zelf? Ik ben vanaf maandag aan de beurt...gaan ze hier de badkamer doen 🥴
Manque Tantetil Ja, ik doe dat zelf, met hulp van mijn vader. Ik wil namelijk snel weer kunnen douchen en er zijn 0,0 vakmensen beschikbaar. Zeker niet op deze termijn, helaas. Heb jij zo'n losse douche gehuurd om de tijd te overbruggen?
Tantetil Manque nee ik ga bij zwager in de straat en ik ga twee keer per week zwemmen. Wij hebben ook een tijd moeten wachten voor deze aannemer kon en ze vragen de hoofdprijs.
Sevenof9 @Nimue hoe is het met jullie hond? Hebben jullie hem nog gehouden en heeft zijn zus ook een goed huis gevonden? Ik vond ze zo mooi, ben nieuwsgierig 🙂
Nimue Sevenof9 ze zijn samen geplaatst bij iemand met veel tijd en ervaring met honden met een rugzakje. Wij wilden hem wel adopteren (wij vingen hem op als gastgezin) maar het feit dat hij niet alleen thuis kon zijn, veel sloopte, overal op sprong en uit wist te ontsnappen maakte dat we hem niet hebben geadopteerd omdat we daar simpelweg nu de tijd niet voor hebben in ons leven. Hij heeft het nu heel goed met zijn zus samen bij een lief gezin. 🙂 En wij hebben nu twee honden, één hebben we al geadopteerd, de ander is voor nu nog een opvanghond maar we denken wel over adoptie.
Sevenof9 Nimue oh wat fijn zeg! Het waren ook husky's toch? Die moeten ook superveel beweging hebben. Ik wil er zelf graag een als mijn leven er anders uit ziet 😛 wat een leuke hondjes hebben jullie nu ook zeg!
Nimue Sevenof9 ja husky's inderdaad. Super honden maar inderdaad moet je er wel de lifestyle voor hebben. Onze huidige honden zijn zó makkelijk daar mee vergeleken, vooral de witte is echt een keurige hond. De bruine is nog jong dus wel een kleine sloper en nog niet helemaal zindelijk, maar lang niet zo erg en onvermoeibaar als de husky. 😅
Lovely83 Tantetil Ja! Ze heeft wat dieet voeding gehad👌🏻 dus morgen maar direct bellen voor een nieuw lading en dan hopen dat vaste voeding net als weer vanzelf weer gegeten gaat worden.
Pimpelmeesje Ik vraag mij af hoe het is afgelopen met die sport bso die de kinderen te weinig eten gaf, degene die het er over had, had nog een bericht gestuurd naar de bso en verder heb ik er niets meer over gelezen maar ik weet weer eens niet wie of waar dat besproken was 😅
Honkeytonk Pimpelmeesje Vulpen Ja was ik! Ik bleek niet de enige te zijn die er wat over gezegd had, vele ouders hadden geklaagd, zoveel dat school heeft besloten dat de kinderen s middags nog wat mogen eten, want de BSO moest er nog over nadenken. Maar na de kerst is er een nieuwe locatiemanager en verwacht dat er dan fatsoenlijk eten tussendoor komt op de BSO..
Ysabella Honkeytonk ik word hier plaatsvervangend boos om, hoezo moeten ze er nog over nadenken en daardoor moet de school het probleem oplossen. Dit is echt de omgekeerde wereld. Wat een starheid en vooral het niet erkennen van iets wat ze -iets wat- verkeerd hebben aangepakt/ingeschat. Zo moeilijk ook om de kinderen wat extra eten te geven. 😩 Ik zou denken als bso dat dat een heel mooi moment zou kunnen zijn om iedereen aan de groente te krijgen. (Komkommer/tomaat/paprika)
Pimpelmeesje Honkeytonk wat bizar dat je als er méérdere mensen wat over zeggen dat je dan niet direct actie onderneemt. Misschien heeft het er mee te maken dat die persoon die vertrekt geen beslissingen meer wilde nemen..?
Honkeytonk Ysabella j aan de groente krijgen ze wel (minimaal) Mar ze krijgen niks vullends. Dus 12 uur lunch is laatste koolhydraten en verder dan alleen tomaat/paprika /komkommer (en dan echt 4 plakjes komkommer, 4 snoeptomaten en stukje paprika, en een stukje fruit). Terwijl ze ook nog flink sporten. Dus een cracker of boterham is eigenlijk gewoon nodig in de middag..
iMoeder Honkeytonk Nou ja wat belachelijk zeg!! En als ze dan gezond willen doen; iedere sporter weet dat je na sporten je koolhydraten terug moet aanvullen en iets van eiwitten moet eten. Ze zouden kinderen nog een eetstoornis aanleren met je wel sporten en niet eten. 🤬🤬
Honkeytonk Pimpelmeesje ja dat vermoeden is er wel. Hopelijk na de vakantie snel opgelost wel. Ik ga uit van wel hoor, opzich is het een hele leuke BSO , alleen dit is een beetje raar.