Ansji Sevenof9 gecondoleerd met dit grote verlies en veel sterkte de komende periode. Ik hoop dat jullie verder goed zijn opgevangen door de uitvaartverzorger, een goede begeleiding is heel erg fijn in deze periode. 🤍
Sevenof9 Ansji Dankjewel. We zijn wel goed opgevangen inderdaad, dus dat is fijn. Wel heel intensief, al dat geregel. Maar we hadden een naam doorgekregen via via dus eigenlijk zelf de uitvaartverzorger uitgekozen.
Ansji Sevenof9 Goed dat te horen, ik weet hoe intensief het kan zijn uit eigen ervaring en vanuit mij werkgebied. Nogmaals heel veel sterkte.
Manque Tantetil 🙂 Het is aardig aan het opdrogen. Moet nu alle kit vd badkamer eraf halen en opnieuw kitten. 1 wand is al helemaal klaar. Moet nu nog de douchecabine en de wastafels doen en dan alles ontvetten. Wel een hoop gedoe tussen de bedrijven door hoor, want werk en vergaderingen en zorg gaat gewoon door. Maar ik wil het snel af hebben, want ik wil douchen!!!
Tantetil Manque doen jullie dat allemaal zelf? Ik ben vanaf maandag aan de beurt...gaan ze hier de badkamer doen 🥴
Manque Tantetil Ja, ik doe dat zelf, met hulp van mijn vader. Ik wil namelijk snel weer kunnen douchen en er zijn 0,0 vakmensen beschikbaar. Zeker niet op deze termijn, helaas. Heb jij zo'n losse douche gehuurd om de tijd te overbruggen?
Tantetil Manque nee ik ga bij zwager in de straat en ik ga twee keer per week zwemmen. Wij hebben ook een tijd moeten wachten voor deze aannemer kon en ze vragen de hoofdprijs.