Hooyo-shimbir Rosemary een 7! Dikke prima voor een vak waar je met zβn 4 aan werkt. Ben helemaal blij. Een paar willen herkansen voor een hoger cijfer daar heb ik stiekem niet heel veel zin inβ¦ maar goed zal t ze ook niet aandoen niet mee te helpen.
Marshmallow Stukje gewandeld/gefietst in het park hier. Ik heb 2,5 km gewandeld en T heeft dat gefietst. Deze brug wilde hij graag even op en af.
Marshmallow De taart voor E een paw patrol taart. Heel goed gejat, maar wel zelf de taart en vulling gemaakt. Figuurtjes uit de speelgoed bak gehaald π¬π
[verwijderd] Miek89 Hooyo-shimbir Hij kan nog niet in elkaar π€£ Ik heb een elektrische schroevendraaier nodig voor de pootjes, en mijn vaders auto staat in de garage.. Ik hoop dat hij dit weekend kan komen, maar nog geen idee π
[verwijderd] [verwijderd] oh mijn vader appt net, auto is gemaakt en hij is onderweg. Ik heb vandaag nog pootjes dus π Edit: die vreugde was van korte duur, auto hield er na een paar 100 meter alsnog mee op. Wordt ergens volgende week dus pas π
[verwijderd] Mamabeertje ik kan er wel op zitten hoor, maar dan een stukje lager π Voor die paar dagen overleven we het wel! Miek89 iedereen is aan het werk π€ Maar komt goed hoor!