Toch6 Pimpelmeesje in de vakantie ben ik aan boord hΓ© dus weet niet of dat uitkomt. We hebben nu nog 3 weken school. Maar weer keer afspreken is leuk π€©
Pimpelmeesje Meneer kon weer niet in slaap vallen, dus maar even naar de park in elst gereden (is een leuke tip trouwens, hele leuke speeltuin en kinderboerderij met terrasje) en nu wachten tot ie weer wakker wordt om kipjes te kijken π
Hooyo-shimbir Rosemary een 7! Dikke prima voor een vak waar je met zβn 4 aan werkt. Ben helemaal blij. Een paar willen herkansen voor een hoger cijfer daar heb ik stiekem niet heel veel zin inβ¦ maar goed zal t ze ook niet aandoen niet mee te helpen.
Marshmallow Stukje gewandeld/gefietst in het park hier. Ik heb 2,5 km gewandeld en T heeft dat gefietst. Deze brug wilde hij graag even op en af.
Marshmallow De taart voor E een paw patrol taart. Heel goed gejat, maar wel zelf de taart en vulling gemaakt. Figuurtjes uit de speelgoed bak gehaald π¬π
[verwijderd] Miek89 Hooyo-shimbir Hij kan nog niet in elkaar π€£ Ik heb een elektrische schroevendraaier nodig voor de pootjes, en mijn vaders auto staat in de garage.. Ik hoop dat hij dit weekend kan komen, maar nog geen idee π