Liekje81 Tantetil is echt afzwemmen, proefzwemmen was vorige week. Ik weet ook wel dat ze het kan, maar toch. Stom van mezelf π Zal blij zijn als het erop zit.
Hooyo-shimbir Rosemary we zijn klaar! Gister het laatste afgesloten. Alleen nog even wachten op t cijfer maar mβn cijferlijst kan sowieso niet meer stuk!
Rosemary Hooyo-shimbir Fijn hΓ© dat gevoel als je klaar ben! Met dat cijfer van jou komt dat helemaal goed. Wat een pracht lijst zeg! Om in te lijsten!
Hooyo-shimbir Rosemary een 7! Dikke prima voor een vak waar je met zβn 4 aan werkt. Ben helemaal blij. Een paar willen herkansen voor een hoger cijfer daar heb ik stiekem niet heel veel zin inβ¦ maar goed zal t ze ook niet aandoen niet mee te helpen.
Liekje81 Ze was zo nerveus, ze moest even huilen toen we naar binnen liepen. Gelukkig was vriendinnetje Teddy van dr zwemlesgroepje er ook en die 2 hebben superlol gehad. Toen waren dr zenuwen snel voorbij en lekker gezwommen. π
[verwijderd] Ik heb geen alcohol meer gedronken sinds de jaarwisseling van 2019/2020, dus vanavond gaan alle remmen los. π€£
Toch6 Pimpelmeesje in de vakantie ben ik aan boord hΓ© dus weet niet of dat uitkomt. We hebben nu nog 3 weken school. Maar weer keer afspreken is leuk π€©
Pimpelmeesje Meneer kon weer niet in slaap vallen, dus maar even naar de park in elst gereden (is een leuke tip trouwens, hele leuke speeltuin en kinderboerderij met terrasje) en nu wachten tot ie weer wakker wordt om kipjes te kijken π