Rosemary Bedankt! Hooyo-shimbir Hoe lang moet jij nog voor je vakantie heb? De laatste loodjes waren zwaar toch?
Hooyo-shimbir Rosemary we zijn klaar! Gister het laatste afgesloten. Alleen nog even wachten op t cijfer maar mβn cijferlijst kan sowieso niet meer stuk!
Liekje81 Tantetil ja, lijkt nergens last meer van te hebben gelukkig. Ja, spannend vanmiddag hoor! Ben stiknerveus. Ik ben vroeger als enige tijdens het afzwemmen uit het bad gehaald, want ik ging het niet redden. π€
Tantetil Liekje81 maar is het vandaag al echt afzwemmen of proefzwemmen? Hier doen ze eerst proefzwemmen en als je dan door bent dan heb je eigenlijk al je diploma en het afzwemmen is voor de show. Nora mocht toen als enige niet door na het proefzwemmen omdat ze alleen maar zat te kletsen en om zich heen keek en niet zat op te letten....zo wat was ik boos. Kon ze gewoon weer 2 maanden lessen.
Liekje81 Tantetil is echt afzwemmen, proefzwemmen was vorige week. Ik weet ook wel dat ze het kan, maar toch. Stom van mezelf π Zal blij zijn als het erop zit.
Rosemary Hooyo-shimbir Fijn hΓ© dat gevoel als je klaar ben! Met dat cijfer van jou komt dat helemaal goed. Wat een pracht lijst zeg! Om in te lijsten!
Hooyo-shimbir Rosemary een 7! Dikke prima voor een vak waar je met zβn 4 aan werkt. Ben helemaal blij. Een paar willen herkansen voor een hoger cijfer daar heb ik stiekem niet heel veel zin inβ¦ maar goed zal t ze ook niet aandoen niet mee te helpen.
Liekje81 Ze was zo nerveus, ze moest even huilen toen we naar binnen liepen. Gelukkig was vriendinnetje Teddy van dr zwemlesgroepje er ook en die 2 hebben superlol gehad. Toen waren dr zenuwen snel voorbij en lekker gezwommen. π