Trees Mijn man heeft vanavond voor Bibi een anti-schrokbak gekocht. Schijnbaar duurde het haar te lang om daar uit te eten en heeft ze een betere manier bedacht π. Op deze manier valt alles er gewoon uit.
Lovely83 Gisteren een opfrisbeurt gehad, naast de botox in mijn frons en een beetje fillers in de lippen ook een lipflip laten doen. Zo ontzettend blij nu al met het resultaat, links was een uur na de behandeling en rechts nu.
Vulpen Softbasegaming Awww beterschap! Enne, je bent aan het zorgen dat de kans verkleind wordt dat hij zoveel last heeft van oorontstekingen en zo π
Nescio Softbasegaming hij gaat zich straks veel beter voelen. Ik had pas die operatie op mijn 12e, toen was ik er veel zieker van en ik liep de jaren daarvoor continu met dichte oren en oorontstekingen. Beter nu dan later! Beterschap!
Rietjesbeker Softbasegaming aaaah, beterschap! Maar nu heeft hij alles in een keer, dus ook maar een keer de ellende ervan. Dat lijkt me beter dan opvolgend
Miek89 Softbasegaming ach arm ventje, maar hij gaat er echt van opknappen. Mijn oudste heeft het ook gehad. Wereld van verschil π€
Softbasegaming Miek89 dat geloof ik idd zeker. Maar hoe die daar zo op de ok lag en in slaap werd gebracht en daarna π© dacht ik God kind wat heb ik je aangedaan π₯Ή
Lovely83 LilyMilie dat laatste ben ik erg blij mee! Ik wil namelijk absoluut geen duckface effect π€£