Liekje81 Trees het is hier ook wel echt echt even tekeer gegaan zeg. Het dak van het zwembad bij Land van Bartje kon zelfs die wolkbreuk niet helemaal aan π€ Maar na een uur of 18 was het weer lekker weer!
Trees Liekje81 jij zit 18km van mij vandaan en hier gisterenmiddag wel regen, maar niks spectaculairs. Meeste regen was denk ik al in Assen en Ees gevallen π
Liekje81 Roodkapje haha ja zitten er wel een aantal in de buurt. Kom maar langs, ik zit de hele middag op de ponyranch hier π
Trees Mijn man heeft vanavond voor Bibi een anti-schrokbak gekocht. Schijnbaar duurde het haar te lang om daar uit te eten en heeft ze een betere manier bedacht π. Op deze manier valt alles er gewoon uit.
Lovely83 Gisteren een opfrisbeurt gehad, naast de botox in mijn frons en een beetje fillers in de lippen ook een lipflip laten doen. Zo ontzettend blij nu al met het resultaat, links was een uur na de behandeling en rechts nu.
Vulpen Softbasegaming Awww beterschap! Enne, je bent aan het zorgen dat de kans verkleind wordt dat hij zoveel last heeft van oorontstekingen en zo π
Nescio Softbasegaming hij gaat zich straks veel beter voelen. Ik had pas die operatie op mijn 12e, toen was ik er veel zieker van en ik liep de jaren daarvoor continu met dichte oren en oorontstekingen. Beter nu dan later! Beterschap!
Rietjesbeker Softbasegaming aaaah, beterschap! Maar nu heeft hij alles in een keer, dus ook maar een keer de ellende ervan. Dat lijkt me beter dan opvolgend