Zonnebloem Jules waar? Misschien kennen ze elkaar wel.đ Hier wilde mijn man de jongste ontwijken en dacht dat de step wel verder zou rollen als hij over het gras zou gaan. đ
Toch6 Ik heb alle hints van zaterdag niet opgemerkt dus verrassing dat bloemiste net aan de feur stond đđĨ° Ik had man zaterdag nog naar de supermarkt gestuurd voor pak cakemix. Was duur ritje blabla maar ik dacht dat hij het rijden voor 1 ding bedoelde đ en dat het lang duurde viel me ook niet erg op đ¤Ŗ
Toch6 Wanneer of waarom man er mee gestart is weet ik niet meer. Maar altijd als hij hier is krijg ik een foto, zelfs als ik ook aan boord ben đ
Rietjesbeker Als de zaadjes wel al beginnen met groeien, maar het buiten nog niet echt klaar is voor een stukje groentetuin, moet ik de keuken maar deels opofferen.... đ
Trees Rietjesbeker leuk! Ik moet ook beginnen. Hier wel vandaag preisoep met winterprei uit eigen tuin.
Pimpelmeesje Ik ben in het donker buiten mensen >< Ik had maanden geleden kaarten gekocht voor veldhuis en kemper, en na veel gedoe toch besloten te gaan. Man wordt gebracht in onze auto door zorgverlener, ik ga met de bus.
Marshmallow Mijn kind heeft dit zelf bij elkaar gezocht, een roze unicorn jurk met regenboog. Een zwart vest, met heel belangrijk een capuchon. Pet van batman, want dat is hartstikke stoer en nog haar zwart/witte adidasjes erbij. Maar dit is wel zo E â¤ī¸
Marshmallow iMoeder ze is ook cool đ Ze had eerst een vreselijk bloemen jurkje uitgekozen dus was blij dat ze naar deze switchte đ