Trees Hopsatee zo doe ik het ook! Of ik leg het op een puzzelmat, maar dat oprollen werkt hier niet. Tillen we alsnog met twee man de mat op om het onder de bank te schuiven.
Toch6 Dat zal vast wel weer veel te veel zijn π Die onderste was niet gepland, die kregen we van de bakker
Trees Zonnebloem Deze is van een paar weken geleden, maar mijn meiden vinden dat ook echt super leuk! Ik heb het ook geprobeerd. Dat eindigde al na een paar seconden vrij abrupt. Gelukkig zijn daar geen fotoβs van π.
Zonnebloem Trees wat jammer nou dat dat niet gefilmd is zeg haha. N had mijn man wel gefilmd toen hij viel met de stunt step en dan te bedenken dat hij altijd aan motorcross en trailen heeft gedaan. π€π€£
Jules Zonnebloem Overmoedig hΓ¨ π Mijn vriend heeft ook aan motorcross gedaan en is van de zomer ook gevallen met de step van mijn zoon π
Zonnebloem Jules waar? Misschien kennen ze elkaar wel.π Hier wilde mijn man de jongste ontwijken en dacht dat de step wel verder zou rollen als hij over het gras zou gaan. π
Toch6 Ik heb alle hints van zaterdag niet opgemerkt dus verrassing dat bloemiste net aan de feur stond ππ₯° Ik had man zaterdag nog naar de supermarkt gestuurd voor pak cakemix. Was duur ritje blabla maar ik dacht dat hij het rijden voor 1 ding bedoelde π en dat het lang duurde viel me ook niet erg op π€£
Toch6 Wanneer of waarom man er mee gestart is weet ik niet meer. Maar altijd als hij hier is krijg ik een foto, zelfs als ik ook aan boord ben π
Rietjesbeker Als de zaadjes wel al beginnen met groeien, maar het buiten nog niet echt klaar is voor een stukje groentetuin, moet ik de keuken maar deels opofferen.... π
Trees Rietjesbeker leuk! Ik moet ook beginnen. Hier wel vandaag preisoep met winterprei uit eigen tuin.