LilyMilie gelukkig is het beestje wat gewend. De buren hebben 4 kinderen en hun jongste is ook net 2 geworden

Trees wauw je ziet echt verschil. Ik wil dat ook een keer doen, maar schuif het altijd uit.
Waar heb je het laten doen? (Volgens mij woonde wij niet ver van elkaar).

• Trees hebben hierop gereageerd.
  • Trees vindt dit leuk

Popje bij deze. Ik had het middelste pakket.

https://www.smilelin.nl/

Alleen de website ligt er nu uit. Verwacht alleen geen hele spectaculaire resultaten zoals bleken met waterstofperoxide. Je krijgt hiermee dus geen Tom cruise lach.

• Popje hebben hierop gereageerd.

Ik hou van dit soort getallen op de km teller als ik aankom bij mijn huis.
      Maar ik ben wel een beetje raar met getallen😜

Dol op muziek ☺️ ze weet hoe het keyboard werkt, nu continu de demomuziekjes aan en meedansen πŸ˜ŠπŸ’ƒπŸŽ΅πŸŽΆ

L heeft inmiddels blokfluit (na zwemdiploma's gekregen), dwarsfluit (toen ze 9 werd) en nu keyboard (met 11).
      E dr handen zijn voor blokfluit nog net te klein maar ze probeert het wel, evenals keyboard. En ze heeft van dr eigen geld nu een xylofoon gekocht πŸ˜„ (wel een goede moest van mij dan, met de halve tonen ook. Geen "babyding").
      Benieuwd wat er komende jaren nog meer bij komt πŸ˜„

Softbasegaming het werken op de naaimachine gaat nog niet helemaal foutloos. Hoeft ook niet, maar er moesten wel wat zoompjes weer uitgehaald worden. Ze heeft er wel veel lol in en daar gaat het om. Ze heeft gisteren oa dit soort tulband achtige haarbanden gemaakt van stretch fluweel (het is een wat vreemde foto -ik kijk raar 🫣)

πŸ“Έ

Toch6 wat leuk! Ik heb als kind ook keyboard gespeeld en later piano.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Noordeling

Trees
            Ik had vroeger blokfluit en gitaar. Zus had dwarsfluit dus dat mezelf ook geleerd (vond zus niet leuk dat ik er aan zat πŸ˜…). En er stond een orgel in de kamer en er lagen lesboeken dus dat kan ik ook een beetje. Wil nu graag nog panfluit en ik hoop dat E een viool wil πŸ™Š