Sevenof9 [verwijderd] Wat een sfeervol en gezellig huis! En welke kleur is dat op de muur, het lijkt heel donker paars/aubergine? Leuk dat het zo kleurrijk is π
Schuurpapier WestCoast Dankje! Die houten zat W. zijn kerstpakket in, niet afgelopen jaar maar het jaar ervoor. Maar die tafeltjes verkopen ze hier in NL overal. Een draadmand heet het. Die andere is van Ikea, voor maar 15 euro! Het is een smal pakketje, dus mocht je hier weer zijn, kun je hem best meenemen in je koffer!
WestCoast @Schuurpapier thanks! Ik heb door je reactie met naam goed kunnen zoeken en heb tafels besteld die ik erg leuk vind. Dankjewel! π
Skye Leuk om te zien allemaal! Veranderen jullie vaak kwa inrichten? Ik bedoel kwa schuiven enzo? Ik wil altijd wel maar uiteindelijk staat alles weer op zn oude plek π€£π€£
Eenkadootje Skye Hier valt niet zoveel te schuiven, maar we veranderen wel regelmatig. Afgelopen jaar: nw bank, eettafel en stoelen. Nu bezig om de muren te verven. Wit wordt nu een donkere kleur. (Tja VTwonen he) En we doen een poging om flink puin te ruimen.
[verwijderd] WestCoast heel leuk! Op de een of andere manier verwachtte ik echt zo'n Amerikaans huis (hoewel ik ook niet precies weet wat dat inhoudt haha), dus ik was best verrast toen ik zo'n "normaal" huis/inrichting zag. Wel heel mooi en stijlvol!
Eenkadootje WestCoast Persoonlijk zal ik nog een kleed neerleggen, of heb je net als ik honden die graag op een kleed plassen. (Zo irritant) Maar verder, jaloers hoor. Het is ook zo lekker opgeruimd.