Sevenof9 1981mama het leuke aan volwassen zijn en op jezelf wonen is dat je helemaal zelf mag kiezen hoe je je huis inrichten! Of dat nou hoogglans wit of knalroze is maakt niet uit, het is jouw huis. Dus gewoon laten zien!
Lovely83 1981mama ik vind dat hoogglans erg mooi kan zijn! Dus gewoon laten zien! enne mijn woonkamer was op de woonkamer netjes, maar dat is het 95% vd dag niet hoor. Alleen de eerste 5 minuten nadat ik heb schoongemaakt.π
1981mama Ik zal vrijdag een foto maken als de schoonmaakster is geweest π die van mij ruimt ook op π
Schuurpapier Even een ander kleed en een andere tafel (tafeltjes..), oogt meteen heel anders π Bank zou niet mijn keuze zijn, maar was van mijn vader en zo blijft ie er toch een beetje bij. En hij zit heel lekker, dat dan weer wel π
2littlemonkeys Wij wonen hier net sinds 1-11 en het is nog niet helemaal hoe ik wil, maar ik ben tevreden so far βΊοΈ
1981mama Sevenof9 ik weet het :o het is verschrikkelijk mijn apen maken zo'n bende. En ik wil het niet opruimen
Schuurpapier WestCoast Dankje! Die houten zat W. zijn kerstpakket in, niet afgelopen jaar maar het jaar ervoor. Maar die tafeltjes verkopen ze hier in NL overal. Een draadmand heet het. Die andere is van Ikea, voor maar 15 euro! Het is een smal pakketje, dus mocht je hier weer zijn, kun je hem best meenemen in je koffer!
Sevenof9 [verwijderd] Wat een sfeervol en gezellig huis! En welke kleur is dat op de muur, het lijkt heel donker paars/aubergine? Leuk dat het zo kleurrijk is π
WestCoast @Schuurpapier thanks! Ik heb door je reactie met naam goed kunnen zoeken en heb tafels besteld die ik erg leuk vind. Dankjewel! π
Skye Leuk om te zien allemaal! Veranderen jullie vaak kwa inrichten? Ik bedoel kwa schuiven enzo? Ik wil altijd wel maar uiteindelijk staat alles weer op zn oude plek π€£π€£
Eenkadootje Skye Hier valt niet zoveel te schuiven, maar we veranderen wel regelmatig. Afgelopen jaar: nw bank, eettafel en stoelen. Nu bezig om de muren te verven. Wit wordt nu een donkere kleur. (Tja VTwonen he) En we doen een poging om flink puin te ruimen.