Eenkadootje WestCoast Persoonlijk zal ik nog een kleed neerleggen, of heb je net als ik honden die graag op een kleed plassen. (Zo irritant) Maar verder, jaloers hoor. Het is ook zo lekker opgeruimd.
WestCoast [verwijderd] Eenkadootje ik ben nog opzoek na een mooi kleed. Weet nog niet zo goed welke kleur, hoe groot etc. Staat nog wel op de planning
[verwijderd] Eenkadootje O echt? Wat een eer, dank je wel! (Er is wel een binnenhuisarchitect bij geweest en wij hebben een B&B aan huis waarvoor door een professionele fotograaf. Zij heeft toen ook wat foto's van onze privé ruimtes gemaakt en daar is dit er 1 van)
[verwijderd] WestCoast heel leuk! Op de een of andere manier verwachtte ik echt zo'n Amerikaans huis (hoewel ik ook niet precies weet wat dat inhoudt haha), dus ik was best verrast toen ik zo'n "normaal" huis/inrichting zag. Wel heel mooi en stijlvol!
Deliana [verwijderd] ast ik ook maar eens wat showen. Mijn favoriete hoekje van de woonkamer... Wow! Mooiiiii Nu ben ik wel heel erg nieuwsgierig naar de rest geworden 🙃
WestCoast 2littlemonkeys Ikea! Helemaal niet duur en super kwaliteit. Ben er helemaal verliefd op. (Wel heel groot, lijkt op de foto minder groot)
2littlemonkeys WestCoast dan weet ik al gelijk welke het is. Dat is inderdaad een behoorlijke eettafel. Ben bang dat die hier niet pas, misschien wanneer we de keuken hebben verbouwd/uitgebroken.
[verwijderd] WestCoast wat gaaf, dat houten soort keukeneiland! Ik vraag me alleen af wat die vierkanten op het plafond zijn, is dat voor de mooi? Of heeft een functie?