[verwijderd] Tantetil wat fotoβs uit de oude doos. In de winter is het niet zo fotogeniek. @[verwijderd] wint wel van mij als het om uitzicht gaat π fotos verwijderd-
[verwijderd] [verwijderd] Oh hou op! Wat geweldig zeg β€ Wil je mijn uitzicht ook zien? Oh wacht, je weet wel hoe een schutting er uitziet denk ik? π
Liekje81 Hier onze wwonkamer en keuken. Roodaccenten, dus ook het rolgordijn in de keuken en de gordijnen in woonkamer. Niet zo prachtig als sommige huizen, maar we zijn er tevreden mee. Vooral veel ruimte. Het aquarium gaat er gelukkig binnenkort uit. Vind t echt lelijk. π€ Dafne wilde de keuken showen. π
Lovely83 Onze woonkamer ben blij als we straks groter wonen! We hebben 6 slaapkamers, maar ik mis echt een ruime leefruimte beneden.
1981mama Naast dat het hier een zooitje is en de kerstspullen er nog staan, ik heb een hoogglans wit meubel en dat viel op zp iig niet in de smaak π
Eenkadootje 1981mama Wat is er mis met hoogglans witte meubels? Snap dat ff niet. Zooi, tja we hebben eenmaal kinderen. (En die van mij wilt alles bewaren) Al zal ik dolgraag een opgeruimd huis willen.
Deliana 1981mama Die kerstspullen kunnen inderdaad Γ©cht niet meer π Maar wat is er mis met hoogglans? Dat is toch juist hartstikke hip? Is echt alles wit dan?
Lovely83 1981mama ik vind dat hoogglans erg mooi kan zijn! Dus gewoon laten zien! enne mijn woonkamer was op de woonkamer netjes, maar dat is het 95% vd dag niet hoor. Alleen de eerste 5 minuten nadat ik heb schoongemaakt.π
1981mama Deliana neuh. Wit meubeltje, muur ook gebroken wit, vloer grijs etc. Maar op zp wel eens gehoord dat hoogglans wit niet kon. Als wij het maar mooi vinden denk ik dan π
[verwijderd] 1981mama niet kan? Ligt eraan wat je er mee doet denk ik. In de soep gooien niet nee π
Deliana 1981mama "Niet kan" Vandaar dat je het zo'n beetje in iedere woonwinkel tegenkomt π Haha wat een onzin zeg.... ieder z'n ding toch! M.a.w. gewoon showen die handel π
Sevenof9 1981mama het leuke aan volwassen zijn en op jezelf wonen is dat je helemaal zelf mag kiezen hoe je je huis inrichten! Of dat nou hoogglans wit of knalroze is maakt niet uit, het is jouw huis. Dus gewoon laten zien!
1981mama Ik zal vrijdag een foto maken als de schoonmaakster is geweest π die van mij ruimt ook op π
Schuurpapier Even een ander kleed en een andere tafel (tafeltjes..), oogt meteen heel anders π Bank zou niet mijn keuze zijn, maar was van mijn vader en zo blijft ie er toch een beetje bij. En hij zit heel lekker, dat dan weer wel π
2littlemonkeys Wij wonen hier net sinds 1-11 en het is nog niet helemaal hoe ik wil, maar ik ben tevreden so far βΊοΈ