[verwijderd] Ik doe mijn best. De afgelopen dagen waren echt goed, maar vandaag heb ik echt een -hoe zal ik het netjes zeggen- onwijze kutdag!
Ik wil niet te negatief doen, want afgelopen dagen waren goed. Het is gelukt om elke dag iets leuks te doen en dat werkt gewoon goed op mijn stemming. Helpend was dat ik zowel donderdag en vrijdag onverwachts vrij was van revalidatie. Gisteren dacht ik nog dat ik mijn gebrek aan energie niet enkel kon afschuiven op mijn cva, maar dat dit ook hoort bij een depressie. Dat en dan juist belangrijk is om ondanks dat je er echt geen zin in hebt jezelf toch moet activeren om uit de depressie te komen. Ik was van plan om mijzelf wat regelmatiger een liefdevol schopje onder de kont te geven.
Gisteren een uitje met het gezin en we gingen o.a. naar een piepklein stripmuseum. Er was teveel kleur, het licht te fel en de akoestiek was prut. Het klinkt direct zo zwaar, maar het was echt afschuwelijk. Ik kan niet eens uitleggen, wat er dan gebeurt in mijn hoofd. Ik ben na 5 minuten ook naar buiten gegaan. Gisterenavond daardoor misselijk, draaiierig en enorme hoofdpijn. Vannacht niet kunnen slapen. Compleet overprikkeld door 5 stomme minuten in een stripmuseum. Vanochtend voelde ik mij fysiek wel weer redelijk. Toch naar de fysio gegaan.
De fysio zit aan een soort pleintje, waar aan het begin een bord staat verboden voor auto's met uitzondering minder valide. Op het pleintje tegenover de fysio zitten 3 invalideparkeerplekken. Nu hebben een paar sukkels een paar weken geleden de gehandicaptenborden van de plekken gejat. Gevolg is dat nu iedereen zonder kaart daar de auto parkeert. In principe komen daar enkel mensen die bekend zijn en heus wel weten dat dit invalideplekken zijn, maar toch parkeren daar nu mensen die te lui zijn om te lopen op hun gezonde benen.
Ik moest dus parkeren op de parkeerplaats een paar 100 meter verder op. Toen ik de fysio binnen kwam lopen was ik alweer op en ben ik midden in de zaal in janken uitgebarsten. Vervolgens belde ook nog schoonmaakdinges dat onze schoonmaakster alweer ziek is. Revalidatiedinges belde ook dat ik nog een extra therapie erbij ga krijgen. Nog meer en ik red het nu al nauwelijks. Ik weet het echt even niet meer. Ik voel mij echt weer flut en kan alleen maar janken. Vanmiddag zouden we gezellig met de kinderen kaasdinges gaan doen en een enge film kijken vanavond, maar ik heb er gewoon geen puf voor.
sorry ik werd halverwege mijn afschrijfbericht ook even te lui om de juiste woorden op te zoeken. Jullie snappen mij dinges vast wel π¬. Ik heb er even gene energie meer voor.