Update. Ondertussen werk ik 24 uur en zou ik terug gaan naar 32 uur. Echter zijn nu al mijn deadlines en is het niet gelukt de interimmer naast mij te vinden. Er is wel werk bij me weg maar de deadlines..die konden niet weg. Het knappe is..ik heb alle doelen van 2022 gehaald. En ik ben vorige week live gegaan met mijn grootste project. Best bizar dat ik in zo’n jaar al mijn doelen haal. Al zeg ik het zelf.
Maar goed, ik zou gaan opbouwen en het gaat ook erg goed maar de afgelopen 3 weken vond ik zo pittig (ik viel af, weer piekeren) dat ik toch heb aangegeven nog even op 24 uur te willen blijven. Gisteren fijn gesprek met Arbo en later manager gehad en het advies van de Arbo is inderdaad om dat nog even te laten en werk onder hoge tijdsdruk weg te nemen bij me.
Ik merk dat dat laatste mijn werk wel best lastig vindt. Want wie dan. Ze reageren goed hoor, daar niet van. Maar ja ook niet mijn probleem natuurlijk. Ze zijn nu aan het kijken hoe te schuiven en ik krijg daar volgende week uitsluitsel over.
Echt een ding voor mij want dit was grenzen aangeven en niet pleasen dus en ik ben allang blij dat de Arbo meegaat met me.