Pimpelmeesje Ja die 2 halve dagen zijn net goed. Helemaal geen werk is mentaal niet te doen voor mij,
Dat snap ik volledig. Twee halve dagen zou voor mij ook het minimale zijn voor het mentale deel. Van minder zou ik ook knettergek worden.
Pimpelmeesje want een goede aanpak = minder lijden = minder zorggeld dat uitgegeven moet worden. Bovendien gebeurt er heel veel onnodig doordat mensen niet meer samenwerken.
Zwaar frustrerend dit. Er wordt vaak op de verkeerde manier bezuinigd. Als ik jouw verhaal lees, heb ik wel mazzel met het revalidatiecentrum. Ik hoef maar ergens een zorgvraag over te hebben en hup er wordt binnen no time weer een nieuwe discipline bij betrokken. Dit zou ik jou ook zo graag gunnen!
Pimpelmeesje Iedereen is druk, iedereen zit met onmogelijke agendas, ik ben er echt klaar mee mezelf hierdoor te laten leiden. En dat helpt iets.
Groot gelijk! Ik ben ook heel kritisch geworden in wat ik wel en niet doe. Ik had afgelopen periode meerdere feestjes, maar uiteindelijk ben ik nergens heen gegaan en heb ik iets wel gedaan wat ik zelf heel leuk vind. Vast niet heel sociaal wenselijk enzo, maar voor mijzelf en uiteindelijk daarom voor mijn gezin beter.
Pimpelmeesje Alleen jammer dat ik geen voor en na foto's heb gemaakt.
Goed idee voor de volgende keer. Kun je nog lang na genieten met de foto’s voor wat extra gelukshormonen 😉.