Tantetil aaah nee, nu al stuk 🙁 Net te kort om bij te vijlen he

Ik mag morgen weer voor nieuwe, ben nog op zoek naar inspiratie. Ik heb altijd 2 of meer kleuren en glitter 🙂

5 dagen later

Zo, die zijn weer netjes!
Ik zal je tip ter harte nemen @aardbeitjes en de eerste dag echt ff rustig aan doen.

Donkerrode met een hele lichte glitter deze keer. Om de kerststemming er in te krijgen 😉

Nou dames ik heb mijn nagels dus compleet verziekt....er zaten allemaal barstjes in en er was dus al een stuk af. Toen dacht ik, ik haal het er zelf wel met aceton af, maar dat lukte niet. Bleek dat ik nagellak remover zonder aceton had en dat werkt niet. Toen was ik er toch aan gaan pulken tijdens een vergadering en dat leek wel goed te gaan, maar ik heb dus een hele laag van mijn nagels meegenomen en ik heb nu hele dunne mini nagels over. Ik baal als een stekker.

• Manque hebben hierop gereageerd.

Tantetil Oh nee! Is het pijnlijk?
      Snel ff een afspraak bij de salon maken om er een laagje acryl op te smeren, denk ik?

Manque ja is behoorlijk pijnlijk...ik ben echt officieel een debiel, maar het ging zo lekker. Ik ga er weer een laagje biab op laten doen denk ik.

19 dagen later

3 weken uitgroei en geen afspraak bij de salon voor het opvullen. En nu?

Manque heel eerlijk zou ik ze waarschijnlijk eraf peuteren maar da's niet de verstandige keuze 😏
          Even overleggen met je styliste?

• Manque hebben hierop gereageerd.

Pimpelmeesje ik had haar gebeld donderdag, maar toen wilde ze dat ik heimelijk langskwam in de salon. Dat was een verleidelijk aanbod, maar ik heb het toch maar afgeslagen.

Ik denk dat ik ze misschien zelf wel een beetje kan bijvijlen?
            Ik ga maar wat aanrommelen, denk ik...

Manque kun je niet die uitgroei met een zelfde kleur nagellak lakken?

3 maanden later

De acryl is helemaal uitgegroeid, dus ik heb mijn eigen nagels weer terug! Al een tijdje, maar nu zijn de uiteindes ook weer dik en niet zo afgeschuurd dun als ze onder acryl zijn 😃

Ik heb mezelf getrakteerd op nagellak van H&M. Ben heeeeel erg fan van die metallic lijn van H&M. Droogt snel en heel egaal. Dit is nu de derde die ik heb van deze soort en hij is weer even goed als de andere twee. Brons metallic:

In daglicht minder bruin, meer brons.

5 maanden later

Oh brrr, ik ben een onervaren nagellakker. Ik heb nu een vrij donkere kleur op mijn nagels gesmeerd, gaat best oké, maar nu vind ik het er uit zien alsof ik in de aarde heb zitten wroeten ofzo, als ik dus mijn hand omdraai en in de binnenkant van mijn nagels kijk.
              Raar! Ik haal het er na de bruiloft weer af denk ik 😬

een maand later

Ik ben mijn nagels weer aan het laten groeien en dat kan alleen met nagellak op mijn stompjes want dan bijt ik niet. En dat ziet uit 🤣

Over 2 weken zal ik t witte randje weer zien en dan zal t wat mooier zijn.

3 maanden later

Gelukkig vnvd weer bijwerken 😅
                Heb nu sinds 6 weken gel nagels, heerlijk!
                Geen gebroken nagels, geen lelijke randjes, geen afgebladerde nagellak.
                Vnvd ga ik voor zwart met grijze glitter 😆