@[verwijderd] Je bent niet de enige die na lange tijd weer eens gelakte nagels heeft ๐Ÿ™‚ De aanleiding was dat de nagel van m'n middelvinger enorm aan het inscheuren was dus ik hoopte de boel zo een beetje aan elkaar te kunnen plakken. Werkt matig maar word er alsnog blij van ๐Ÿคฃ

Dit zijn de mijne, helemaal naturel. Nu zijn ze mooi maar dat kan over een dag wel anders zijn want ze zijn best kwetsbaar en breken of scheuren snel. Ze zijn ook best lang voor mijn doen.

5 maanden later

Tantetil Oh moooiiiiiiii!

Ik heb de mijne zelf opnieuw gelakt ๐Ÿ˜… Geen zin om terug naar de salon te gaan. Nรจt ff een ander kleurtje (meer rood dan paars). En ook de duim, want die was ook al aan het chippen.

Manque wel slecht hoor, want het is reteduur. Ik was eerst steeds te gierig om zoiets voor mezelf te doen, maar ik vind het echt zo fijn om geen gedoe met mijn nagels te hebben. Bij mij zijn ze zo dun dat ik steeds scheurtjes heb of ze dubbelvouwen. Ze zijn ook nooit allemaal tegelijk zo lang geweest als nu. Denk dat ik er wel even mee door blijf gaan.

Tantetil Ja, ik vind het ook slecht, want binnen een week is er van 3 nagels lak losgekomen. Vroeg me nog ff af of dat door mijn eigen lompheid kwam.... Zal het wel melden de volgende keer dat ik daar ben.

Mijn nagels breken tegenwoordig ook vaak. Zijn heel dik, maar ook droog door de klei. Als ik niet klei blijven ze veel langer mooi.

Wat heb jij met je nagels laten doen? Ook acryl en gellak? Of heb jij dat shellak waar ik wel eens over lees? (weet niet precies wat het verschil is)

Manque ik heb nu alleen gellak, dat blijft wel 2 weken mooi. Hiervoor had ik biab. Dat is ook een soort gellak maar dan dikker en het voedt je nagels.

Manque ik zou het zeker melden voor! Ik ga altijd terug als ik in de 1e week al een stukje eraf heb. Dat zegt ze ook altijd tegen mij.
        Ik moet wel echt de 1e 24 uur mijn nagels een beetje met rust laten. Als ik de dag erna grondig ga schoonmaken of klussen dan zijn ze snel kapot. Na 24 uur zijn ze best sterk.
        Ik heb gelnagels op natuurlijke nagel (zonder verlenging)

8 dagen later

Tantetil aaah nee, nu al stuk ๐Ÿ™ Net te kort om bij te vijlen he

Ik mag morgen weer voor nieuwe, ben nog op zoek naar inspiratie. Ik heb altijd 2 of meer kleuren en glitter ๐Ÿ™‚

5 dagen later

Zo, die zijn weer netjes!
        Ik zal je tip ter harte nemen @aardbeitjes en de eerste dag echt ff rustig aan doen.

Donkerrode met een hele lichte glitter deze keer. Om de kerststemming er in te krijgen ๐Ÿ˜‰

Nou dames ik heb mijn nagels dus compleet verziekt....er zaten allemaal barstjes in en er was dus al een stuk af. Toen dacht ik, ik haal het er zelf wel met aceton af, maar dat lukte niet. Bleek dat ik nagellak remover zonder aceton had en dat werkt niet. Toen was ik er toch aan gaan pulken tijdens een vergadering en dat leek wel goed te gaan, maar ik heb dus een hele laag van mijn nagels meegenomen en ik heb nu hele dunne mini nagels over. Ik baal als een stekker.

• Manque hebben hierop gereageerd.

Tantetil Oh nee! Is het pijnlijk?
            Snel ff een afspraak bij de salon maken om er een laagje acryl op te smeren, denk ik?

Manque ja is behoorlijk pijnlijk...ik ben echt officieel een debiel, maar het ging zo lekker. Ik ga er weer een laagje biab op laten doen denk ik.

19 dagen later

3 weken uitgroei en geen afspraak bij de salon voor het opvullen. En nu?