Hopsatee In het begin van het jaar gaan ze altijd hele presentaties geven over alle methodieken die ze gebruiken. Dan zit je daar 2 uur naar te luisteren en ga ik echt een beetje dood 🤣🫣
Ik ben serieus al 4x gestorven tijdens zo presentatie. En dan moet je daarna ook nog heel geïnteresseerd 10 min of meer identieke werkboeken doorbladeren, terwijl je goedkeurend humt. Met als bonus een houten bips van die kabouterstoelen. Ik heb hier dus ook geen geduld voor.
Mijn buurvrouw ging vorige week en zij zou voor mij samenvatten wat er besproken was. Dat ging in de trant van: het duurde bijna twee uur, we kregen te sterke thee met een zompig koekje en onze kinderen gaan volgend jaar naar het vo (mocht je het nog niet doorhebben). Moeder van Truus moest weer 129x benoemen hoe bijzonder haar kind was. Waarvan akte. De vader van Pietje stelde net zoals elk jaar weer teveel onnozele vragen, waardoor het uitliep. Belangrijke zaken worden op het schoolportaal gezet. Oftewel je hebt niks gemist.
Ze organiseren hier ook workshops voor ouders door ouders. Moeder van Elsje kan goed punniken en dan kan je op workshopavond met haar een avond punniken op school. Het idee is leuk, maar het is echt net man bijt hond. Zwaar ongemakkelijk.