Nescio oh wauw dat vind ik heel knap van S! Wat goed dat ze dat zo zegt! Heel respectvol ook maar wel haar grens trekken.
Bij de middelste speelt dit ook niet snel. Die is gewoon recht voor zijn raap en als het hem niet bevalt dan zal hij dat zeggen. Bij hem zou ik eerder bang zijn dat hij zelf soms wat vervelend zou kunnen zijn voor anderen (ook al heeft hij een klein hartje en hoor ik dat nooit van de juf hoor, ook hij speelt met iedereen en nooit ruzie maar hij is wat meer een heethoofd 🙃)
Het probleem is ook een beetje dat ik eigenlijk dit vriendje ook niet zo leuk vindt. We hebben best wat akkefietjes gehad met hem al. Mag alles thuis, brutaal, vreselijke woorden gebruiken (kner mongool zeggen tegen onze oudste, die heeft GEEN idee wat er tegen hem gezegd wordt joh behalve dat mijn moeder is overleden aan die ziekte dus die was helemaal beduusd) grote mond (ook tegen ons) zijn ouders zijn ook niet scherp op dit soort gedrag, de baas spelen, S mag dan niet meedoen, uitdagen, dat vuurwerk gedoe… maar blijkbaar trekt het toch heel erg en wil hij graag bij hem horen…
En we vinden wel dat hij zelf zijn keuzes moet maken maar diep in mijn hart denk ik: ontwijk hem gewoon 😅😝