Marshmallow klinkt goed!
Weet je het meest ‘intimiderend’ lijken soms de überbrede gasten, maar ik vind ze zelf juist het meest behulpzaam. Juist de wat oudere bodybuilders komen nog uit de tijd dat niet iedereen zich afsloot voor zijn medesporter door een koptelefoon op te zetten, waarbij je elkaar onderling nog veel meer hielp. Ik vraag juist aan hen feedback en ze zijn echt onwijs behulpzaam. Ik heb inmiddels ook echt een leuk contact met een 48-jarige bodybuildster. Samen met iemand anders heeft ze mijn schema geperfectioneerd en het is echt veel beter dan wat de fysio/personal trainer eerder voor mij had gemaakt. Ze vinden het ook echt leuk om te helpen (en ik stel ze ook 1000 vragen, omdat ik deze extreme levensstijl zo intrigerend vind). Ze zien er alleen wel heftig uit met die opgepompte spieren en dat heeft op het eerste gezicht wel wat afschrikwekkendst.
Het irritants vind ik van die jonge gastjes die aan egoliften doen met 6 man om één apparaat, maar die komen nooit op mijn tijdstip en waarschijnlijk ook niet in een wat duurdere sportschool, die jij op het oog hebt.
Huggybird hé jakkes! Wij hebben hier natte sjappie (ze hebben bij mij allemaal bijnamen 🫣) en dat is een vergelijkbare gast. Hij doet ook altijd rare dingen met apparaten. Gaat hij het heel zwaar laden en dan wordt hij half de lucht in geslingerd, omdat het te zwaar is en dan gaat hij in de lucht een soort pompende beweging maken?! Of hij maakt hele snelle korte bewegingen, waarbij het eruit ziet dat hij baby’s probeert te maken met de row machine, waarbij standaard 3/4 van zijn bilspleet zichtbaar is. Ik verdenk hem trouwens ervan dat hij zich in de kleedkamer eerst nat maakt met water, want hij slingert wel heel veel lichaamsvocht de rondte in. Hij is echt heel bijzonder 😬.
Op de bemande uren zijn ze wel streng, maar op de onbemande uren, zie je nog weleens bijzondere taferelen. Het is ook wel weer vermakelijk. Vanochtend zat er iemand te trainen met een wollen muts en sjaal en volgens mij droeg hij meerdere truien over elkaar. Echt waarom?!? 🤣