Ik heb mailcontact met de organisatie van de TT city run. Er was een speciale on wheels versie, maar dat is zonder tijdsregistratie en dan mag je zoveel rondjes over de TT baan lopen als je wilt. Hartstikke leuk voor veel mensen, maar ik vind daar geen hol aan. Ik had gemaild of ik ook mee mocht doen met de ‘echte’ wedstrijd en had een akkoord gehad. Ik had afgelopen weekend ook de 4mijl van Assen gelopen, waarbij ik ook met de gewone renners mocht meedoen en ik begreep dat dit deels dezelfde organisatie was. Ik kreeg een hele leuke mail terug dat ik mag meedoen. Net meteen terug gemaild dat het misschien iets kleins lijkt, maar dat ze hiermee echt iets heel groots doen voor mensen met een beperking in het kader van inclusiviteit. Dat ze mij hier iig een heel groot plezier mee doen en dat ik ze mijn complimenten wil geven hiervoor.
In november heb ik dus weer wedstrijd! Traint toch fijner als je een doel hebt.
Ik had een hele tijd geen wedstrijden gedaan na een hele nare ervaring vorig jaar, maar dit maakt het wel weer goed. Afgelopen zaterdag stonden in het wedstrijdvak niet alleen wij als framerunners, maar ook een jongen met autisme met zijn begeleider, omdat de andere vakken te druk waren voor hem en nog iemand die om weet ik veel wat reden niet in de andere startvakken kon. Gewoon super tof dat hier rekening mee wordt gehouden en dat iedereen mee kan doen.