iMoeder de bedoeling is dat ik niet meer terug ga naar die 2500 of 3000 kcal. Want ik wil niet op dit gewicht blijven natuurlijk. Langzaam afvallen, snel afvallen, 10.000 dieeten enz enz weet ik allemaal wel. Ben 35 kilo afgevallen in 5 maand met een crash dieet, zat er na de zwangerschap weer aan. Nu 25 kilo afgevallen in 2 jaar met goede begeleiding een een stappenplan, zit er ook weer grotendeels aan binnen 9 mnd. Dus langzaam of snel, t ligt helemaal aan jezelf/mezelf hoe het er weer aan komt en dat is bij mij emotie eten en niet genoeg bewegen.
Ik zit bomvol met goede gezonde etenswaren die totaal 1200/1500 kcal zijn dus daar zou ik het de rest van m'n leven wel mee volhouden, als ik dan wat lekkers erbij wil is het meer/langer sporten. Heb ik eens een uitschieter bijv met uiteten zal ik daarna de balans erin moeten krijgen.
Ik weet globaal wat goed en niet goed is qua eten. Met de app en een leidraad aan kcal wil ik uitzoeken wat nog beter kan. Maar ook lettende op de prijzen van tegenwoordig, gezond eten is nu eenmaal duurder dan bijv een marie koekje.
Operatie, medicatie, dieeten enz enz werkt uiteindelijk allemaal niet als je niet weet wat je eet en blijft doorzetten.