Trees Ik heb hier nooit meer op gereageerd bedacht ik mij. š«¢
Trees Ik weet niet of je strong lifts kent? Dat is hier volledig op gebaseerd met echt bizarre resultaten met minimale inspanning voor beginners/ halfgevorderden.
Nee dat ken ik inderdaad niet. Ik doe op het moment überhaupt niet zo veel met echt gewichten. Ik gebruik de apparaten en soms de Smith Machine. Dead lifts ambieer ik ook niet. Ik kan het wel (met CrossFit leer je daar echt de goeie techniek voor aan). Alleen dat schijnt toch voor je wervelkolom niet zo goed te zijn. Ook niet als je het echt correct uitvoert. Wat ik wel doe is bijv cable RDLās. Dan belast je je rug niet, maar heb je wel de RDL. Step ups, glute bridge, dat soort oefeningen. Ik kan inmiddels 50 kilo ābridgenā voor 3 sets. Vind ik zelf best een prestatie š
Trees Helemaal niet als je traint zonder middelengebruik. Als je aan de gear zit, is het een ander verhaal. Ik had zelf het idee dat het gros daar niet eerlijk over was en vooral hun concept probeerde te verkopen met ākijk wat je zogenaamd kan bereiken zonder anabolenā š.
Ik weet niet wat je bedoelt met gear. Er zullen er vast wel rondlopen in de gym bij mij die iets van anabolen gebruiken. Ikzelf niet uiteraard. Ik ben nu wel een week of 5 geleden begonnen met Creatine.
Trees Wat trouwens een fijn leesbaar boek is, is het boek powervrouw bundel. Gaat specifiek over krachttraining (dus niet enkel bodybuilding) voor vrouwen met hele toegankelijke basic info
Oh dat klinkt wel als handig idd. Maar die ga ik eens opzoeken als papieren boek dan.
Ik heb nu wel veel info van TikTok. (Van goeie fit mensen niet iedere fitgirl heeft er verstand van). Maar dat gaat vooral over welke oefeningen voor welke spieren en hoe je die oefening dan goed moet uitvoeren.