Lovely83 daar was ik wel bang voor, maar behalve een wat hogere rusthartslag dan wat ik normaal heb (en nog steeds binnen de normale range), had ik daar gelukkig geen last van. Ik kan mij voorstellen dat jij het ook vermijdt. Drink jij ook geen koffie?
Ben nog best wel beroerd geweest. Eerst diarree, later ook nog overgeven en enorme toename van spasticiteit. Of dat laatste nu echt van de cafeïne kwam of gewoon door de extra stress op het lichaam van het ziek voelen?! De pre workout werkte in ieder geval niet prestatie verhogend zoals was beloofd 🤣.
Echt nog stommer, maar mijn man kwam op het idee dat ik suiker moest. Hij had dus een of andere energiereep-achtig iets wat hij eet tijdens het mountainbiken met zo suikerlaagje erop. Kwartier/ halfuur later was ik juist nog misselijker, bleek hier ook cafeïne in te zitten in een vrije hoge dosis. Het was eigenlijk helemaal niet grappig, maar ik heb zo moeten lachen, omdat het zo ongelooflijk dom van ons was. Serieus dat kunnen alleen wij bedenken 🫣.