Dames, ik ga er voor en meld me aan bij dit topic (het enige topic op heel avdk dat ik nog nooit geopend heb. Veelzeggend wel…)
Dit lijf heeft beweging nodig. De boel hangt, blubbert en een trap op sprinten is genoeg om een kwartier dubbelgevouwen naar adem te happen. “Mama gaat het wel?”. Niet oké.
Nu ben ik chef afraffel als ik zelf aan de slag ga, dus heb ik besloten om weer lesjes te volgen op de sportschool. Ik moet iets afwisselends en intensiefs want anders raak ik mentaal in coma. Menig yoga klasje bracht ik half slapend door; fysiek weinig rendement en slecht voor het ego als de rest het klasje uberfit en zen verlaat en jij t slaapkwijl nog van je wang moet vegen.
Dusss kickboksen, HIIT, bodyshape dat soort lesjes gaan t worden. Nu is er één kwestie; ik ben een soort vent qua bouw en word super snel “bulky”. Bonkige kuiten en hoekige armen zit ik alleen niet zo op te wachten.
Iemand tips om dit te voorkomen zonder terug te hoeven vallen op de yoga-achtige lessen?