Ik heb op hun website gekeken en reviews gelezen. Deze klinkt wel erg goed. Welke whey van hen gebruik je?
Lovely83 Wat stom dat je niet meer verschillende smaken hebt gekregen, dat lijkt mij met zo’n pakket toch juist de bedoeling?!
Leek mij ook 🙄. Ik mag het kosteloos retourneren en dat ga ik ook doen. Er zit o.a. 3 zakjes ice koffiesmaak in. Ik lust geen koffie. 1 zakje met een vieze smaak vind ik nog 1 ding, maar 3 zakjes vind ik gewoon zonde.
Lovely83 ik kan mij op dit moment geen leven meer zonder sporten voorstellen, het heeft mij zoveel goeds gebracht.
Mij ook. Behalve fysiek, zeker ook mentaal. Mentaal nog meer dan fysiek denk ik. Ik heb heus niet altijd zin, maar ik weet dat ik mij beter voel als ik dan toch ga sporten. Ook als de training zelf shit gaat. Ik zit nu weer op 4 a 5 trainingen per week. Wel de helft korter dan vroeger (45 minuten ipv 90 minuten), maar naar mijn idee maakt het qua effect niet eens zoveel uit.