1,5 week niet gelopen, want op vakantie naar Spanje geweest 😎 Dochter had een extra week vrij, dus met zn 3en naar de zon! Ik loop nooit op vakantie, want te warm en even rust doet m'n lijf altijd goed.
Net 6km gedaan, maar poeh, het ging met moeite in die warmte.
Ik wil eens kijken of een petje helpt. Ik loop hier altijd onbeschut hier in de polder. Maar ik heb schijnbaar een smal hoofd, en in het verleden waaiden ze altijd af, door die wind hier altijd in dezelfde polder 😆 Iemand tips voor een petje die wel strak genoeg zit?
