Ik heb twee mindere dagen. Gisteren sporten geskipt en vandaag had ik een goed excuus om Framerunning training te skippen. Man moest voor zijn werk het land in en nam de auto mee. Kwam mij stiekem wel goed uit.
Ik had mij via de groepsapp netjes afgebeld, belde daarna iemand uit mijn trainingsgroep dat hij mij wel kon oppikken. Nee joh, hoeft niet, is veel te ver om voor je etc. Helaas het was maar een kleine moeite volgens hem. Nou daar kwam ik dus niet onderuit π€£.
Uiteindelijk best nog lekker getraind. We waren wel een kwartier te laat, want mijn huis was toch iets verder om dan hij dacht. Ik vond drie kwartier eigenlijk ook wel prima, maar nu wel blij dat ik gegaan heb en uiteindelijk toch nog bijna 9km aan intervaltraining in de benen.