Trees ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen zo zijn.. ik bedoel, ik geloof jou natuurlijk wel hoor, het zal wel echt zo zijn, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat het in je botte harses op komt om zo te reageren. Wat een diep triest persoon ben je dan..
Maar per ongeluk expres over voeten rijden of laten struikelen vind ik dan wel weer heel leuk 🙈
Is gewoon een kwestie van karma een handje helpen 🤷♀️