Trees Wat is de reden dat je graag naar 3 x in de week wil? Als in, wat gaat dat je opleveren tegenover twee keer in de week?
Bloem Klopt dat zie ik ook veel.
Ik heb zelf een hekel aan op blote voeten lopen. Dan voel ik alles op de vloer, als in, ieder kruimeltje. Daar krijg ik een soort error van, denk een soort sensory ding. Ik loop dus ook thuis eigenlijk altijd op slippers of sloffen. Ik stofzuig ook nog vaak meerdere keren per dag omdat ik vieze vloeren echt heel vies vindt. Verder ben ik best normaal hoor. 😬