Jules op sommige stukjes was ik wat wiebelig en erop en eraf stappen is best wel een uitdaging. Als ik eenmaal zit, gaat het over het algemeen hartstikke goed. Gewoon lekker rustig aan gedaan en een stukje met alleen maar korte bochtjes achter elkaar hebben we geskipt. Dat was vooral, omdat mijn man het niet meer kon aanzien hoe ik elke keer net niet omviel. Ik vond het zelf wel prima gaan eigenlijk 😂.
Ik heb alleen nu behoorlijk last van mijn arm (door het erop leunen denk ik), maar dat is het mij eigenlijk wel waard. Ik vond het gewoon super tof om te doen.