Lovely83 Ik heb vanochtend de 5km weer behaald💪🏻
Ga je echt makkelijk halen. Ik loop tijdens wedstrijden altijd verder en sneller. Helemaal tijdens de 4 mijl met alles erom heen. Als je nu al 5km redt, dan red je die 4 mijl ook.
Ik vind het ook stom dat het apart moet. Voor sommigen mensen is het misschien heel fijn, maar ik vind het helemaal niks om met een speciale run voor ‘gehandicapten’ mee te moeten doen en daardoor in een hokje te worden geduwd. Het enige argument tegen om met de normale 4mijl mee te doen, is dat ik meer ruimte nodig heb. Dat is heel eenvoudig op te lossen door 2 minuten eerder te starten. Alleen de snelle renners halen mij dan in en vooraan is het rustig met meer dan voldoende ruimte. Gaat tot nu altijd prima. Ik wil dezelfde beleving als andere lopers en tijdens de normale wedstrijd is er een veel groter spektakel dan tijdens de alternatieve run.