Ik heb mijzelf overtroffen! Mijn doel was 1.45, maar ivm de wind had ik vanochtend besloten dat onder de 2 uur ook goed was. Na 1,5km dacht ik nog: goh 5km was ook leuk geweest. Daarna kwam ik gelukkig in de flow.
Rond de 12km kreeg ik het even zwaar, omdat mijn foef in de fik stond. Ook dat lukte om te negeren toen ik mijn focus weer op mijn ademhaling legde. Bij 18km moest ik een fietsbrug omhoog. Het is dat ik geen lucht meer had, want anders was het met luid gevloek en getier gepaard gegaan.
De laatste paar km had ik echter het gevoel dat ik er nog wel 10 kon en was ik compleet high van de adrenaline. En toen zag ik mijn tijd 😳.
Mijn officiële tijd zal nog iets sneller zijn, want ik zat bij de finish niet op te letten en had niet door dat het startschot al gegeven was en iedereen voor mij al vertrokken was 🤣. In een reflex mijn horloge al aangezet voordat ik überhaupt over de startlijn was. Zal hooguit 10-20 seconden schelen hoor. Ik ben echt megatrots op mijzelf!
