Hopsatee dit was dus vet leuk! Gelijk abbo genomen en volgende week ga ik (naast yoga) 2x Enige nadeel is dat ze nu nog maar tot 20 open zijn. Ik kan wel op vrijdag van 8-830 gaan dus dat wordt sowieso vaste dag. En daarna hopelijk nog een keer in de avond. Gaat naar 2030 dus dat is beter. Ik vind het gewoon fijn om zoveel mogelijk bij het bedritueel van de kinderen te zijn.
En sowieso even kijken. Ik heb binnenkort bijv dat ik wegga en aansluitend drukke week met avondvierdaagse en mijn valkuil is vaak dat ik dan alles wil doen en dus ook nog gewoon sporten etc etc. Wat vaak niet kan = teveel= stress. Veel over gehad met therapie want ik leg me zelf dan allerlei regels op.
Ik heb dus keurig die 1,5- 2 weken mijn agenda bekeken en geconstateerd dat er wellicht 1 dag is dat ik kan maar ook nog onder voorbehoud genoteerd. En met de mantra bezig: 1x per week is al heel goed!
Ik voel wel nu mijn spieren al