Trees ze wil een combinatie van yoga/fitness/pilates. Maar die sportschool heeft voor zover ik weet geen aparte ruimte, dus ik weet niet hoe ze dat wil aanpakken?
Ik wil best aannemen dat yoga/pilates/het algehele plaatje beter werkt als ik daarnaast ook iets van krachttraining of cardio doe, maar ga dan even zitten met me en bespreek de opties. Ik wil bijvoorbeeld best zwemmen hoor, dan doe ik dat zelf wel, als ik van haar maar yoga krijg.
Maar ik heb het gevoel dat het dieper gaat dan dat. Ze is veel zweveriger dan ik had verwacht (en wilde 🙄), en ze onderschat mij daarin enorm🙈
Ze staat totaal niet open voor wat ik zeg, maar dan krijg ik van die spiritualiteit voor dummies pinterest quotes, en dat komt vrij neerbuigend over. Ik kom daar om te werken aan mijn spieren, om leniger te worden, ze kent mijn verleden niet, dus flikker op met je "als je slecht slaapt door de volle maan leg je de verantwoordelijkheid buiten jezelf" onzin.
Ik zit al 17 jaar in het spirituele wereldje, ik ken alle bullshit, en ik prik er dus ook gewoon doorheen en zie de gaslighting.
Dit is mijn kennisgebied. Ik mag dan de ballen verstand hebben van economie of politiek of whatever, dit is wat ik doe 😂
Ik kan dus niet zo veel met shit als "geef je over aan de wil van het universum en ga fitnessen", want been there, done that, die "wil van het universum" zal ook in balans moeten zijn met mijn grenzen en behoeften. Zelfliefde enzo 🤷♀️
Maar mijn grenzen zijn "een vorm van innerlijke weerstand en blokkades" en het lijkt nu echt een machtsstrijd te worden, en het laatste waar ik zin in heb is dat gezeik.
Ik moet me op mijn gemak voelen bij haar, en ik dat is op deze manier gewoon niet mogelijk.
Ik heb gezegd dat ik er over na ga denken en ondertussen mijn coach bij de gemeente geappt om te kijken of ik ergens anders terecht kan, en wat de gevolgen zijn met het contract. Ik hoop dat ik er onderuit kan en mag switchen 😬