Ik heb vandaag pilates gehad.
En eigenlijk hoort dit meer thuis in het mentale gezondheid topic, maar het is zo heerlijk om in plaats van mezelf te willen zien als een soort Pilatesguru met buikspieren die niks kan en alleen maar faalt, ik nu gewoon lachend van mijn mat af rolde en kon zeggen "kwestie van oefenen, ik vind het al leuk om iets nieuws te leren".
Dus ik heb nu een combinatie van yoga, pilates, tai chi, en wandelen. Ik sport mensen, het gebeurt gewoon allemaal echt!