Bedankt voor jullie tips. Ik wordt er nog niet perse enthousiast van om te gaan sporten 😭
Ik ga eens kijken naar de thuis workouts.
Ik fiets wel graag, dus als het kan pak ik de fiets binnen mijn woonplaats.
iMoeder zelfdiscipline ipv van motivatie
Leuke! Ik heb dus totaal geen zelfdiscipline als het om bewegen/eten aangaat.
iMoeder Wat vond je leuk aan CrossFit en wat niet?
Leuk: dat je merkt dat je steeds sterker wordt. Ook kon je je last minute niet afmelden dus dat was een goeie stok achter de deur.
Maar uiteindelijk merk je dan toch, als je geen plezier meer heb, dat je je niet meer gaat aanmelden. En dan wordt de voortgang minder en de spierpijn meer.
Iets van groepsdruk heb ik wel nodig, maar misschien kan dat thuissporten ook nog wel wat zijn. Een vriendin van me doet aan handbal, misschien ga ik vraag of ik eens mee kan. Zoiets heb ik nog niet geprobeerd.