iMoeder ik weet niet hoe lang je al regelmatig sport en hoe intensief, maar op een gegeven moment behoud je een goede basisconditie en ook je kracht vrij lang als je even niet sport. Dan kun je veel makkelijker een keer overslaan (of zelfs wat langer overslaan) zonder dat je de keer daarop weer moet bikkelen. Maakt het echt een stuk makkelijker en leuker vind ik zelf. Het is anders zo demotiverend als je elke keer weer zo drempel over moet. Ik werd daar in het begin nogal chagrijnig van.
Daarna wordt het pas echt leuk, omdat alles zoveel makkelijker gaat en het geeft echt een kick als het soepel gaat (ik ben ook competitief, dus ik wil altijd winnen of beter zijn dan de ander met sport - niks was leuker dan een 25-jarige te verslaan π). Het wordt eigenlijk alleen maar leuker!
En het is ook gewoon gaaf om als 42-jarige (volgens mij zijn we even oud?) nog heel veel te kunnen.