Jessie80 heb je de 500km al gehaald? Ik zit met dank aan het framerunning ook nog op 192km dit jaar.
Nou ja iets minder, want ik vergeet mijn horloge nog weleens uit te zetten na een training en dan verbreek ik plotseling al mijn records in de auto đ.
Er is vandaag een pakketje bezorgd en het is een frame đĨŗđĨŗ

Ze hebben alleen de verkeerde banden geleverd. Wel extra brede banden, maar banden zonder profiel. Ik wilde juist extra brede off roadbanden, zodat ik ook door het bos kan crossen. Ik mag nu even wielen met off road banden van iemand anders lenen. De wielen zijn namelijk heel makkelijk op en af te draaien en hopelijk krijg ik snel de juiste banden.