Liekje81 Wat leuk! daar word ik blij van!
En waar ik nog blijer van word, is dat ik net een email heb gekregen dat ik zondag mag meedoen met de 10km op mijn frame. Ik start 5 minuten eerder dan de rest, zodat ik niemand in de weg loop. Helemaal prima om aan kop te lopen haha.
Oh en ik kreeg gisteren ook een email dat mijn eigen frame eind november eindelijk geleverd gaat worden. Zwart met roze letters en extra brede banden zodat ik op wat ruiger terrein kan scheuren ipv de dunne standaard trackbanden, die eronder zitten.