Vorige week 4x hardgelopen. Had vanochtend niet zo'n zin en vriendin met wie ik altijd op woensdagochtend loop, is ziek, dus ging met 0 zin lopen. Maar liep zo lekker! Heb er weer 6 van gemaakt. Was heerlijk. Weinig wind, nog beetje mist hier en daar, zag er mooi uit.