Meca Ik was even vergeten dat ik (alleen bij hardlopen) al heel snel een stekende pijn ontwikkel aan de binnenkant van beide knieën. Dat is niet tijdens het hardlopen, maar wel de dagen daarna.
Echt zo balen, want het gaat echt goed, het hardlopen zelf. Ik wilde vandaag weer gaan, maar het voelt niet goed voor mijn knieën.
Knap hoor, die 8km van jou!
Edit: ik heb onlangs nieuwe hardloopschoenen gekocht bij een running center, dus qua schoeisel zit het goed.